Telefonon történő eladás – értékesítés fejlesztési tréning
A tréning fő üzenete:
A telekommunikáció napjainkban is tartó robbanásszerű fejlődése, a partnerek folyamatos elérhetősége, a telefon nyújtotta kényelem és gyorsaság újraértékelte a telefonos értékesítés szerepét és lehetőségét. Ez újabb irányokat adott a telefonon történő értékesítési kommunikáció, az eladásfejlesztés irányainak és tartalmának. A legújabb telekommunikációs eszköztár megismerésével és használatával növelni tudjuk megrendeléseinket és eladásainkat egyaránt.
Akik részére ajánljuk:
Szolgáltatások és termékek értékesítésével foglalkozó telesales munkatársak
Ügyfélkapcsolati munkatársak, akik feladatkörének része, hogy értékesítsenek
„Teszt” kérdés(ek) – a vásárló nyitottságának feltérképezésére
Hatáskeltés – elérni, hogy a vevőt érdekelje az ajánlat, nyitott legyen a megkeresést fogadni, legyen partner a beszélgetésben (akár gerillamarketing eszközökkel)
Az ügyfél felértékelése
Bevezetés: üdvözlés, bemutatkozás, saját személyünk pozícionálása
Meglepő és meghökkentő kifejezések és gondolatok az ügyfél érdeklődésének kiváltására
Beszédtechnika a hatásosság és a jól érthetőség érdekében
Kompetenciák és ismeretek, amelyekben fejlődnek a résztvevők:
Gerillamarketing ismeretek, kifejezések és hatásmechanizmusuk