A sikeres karrier kulcsa

Telefonon történő eladás – értékesítés fejlesztési tréning

A tréning fő üzenete:

  • A telekommunikáció napjainkban is tartó robbanásszerű fejlődése, a partnerek folyamatos elérhetősége, a telefon nyújtotta kényelem és gyorsaság újraértékelte a telefonos értékesítés szerepét és lehetőségét. Ez újabb irányokat adott a telefonon történő értékesítési kommunikáció, az eladásfejlesztés irányainak és tartalmának. A legújabb telekommunikációs eszköztár megismerésével és használatával növelni tudjuk megrendeléseinket és eladásainkat egyaránt. 

Akik részére ajánljuk:

  • Szolgáltatások és termékek értékesítésével foglalkozó telesales munkatársak
  • Ügyfélkapcsolati munkatársak, akik feladatkörének része, hogy értékesítsenek
  • Telesales supervisorok, ügyfélkapcsolati és/vagy értékesítési vezetők

Tárgykörök, amivel a tréningen foglalkozunk:

  • Telekommunikációs ismeretek – a hang hatalma
  • A telefonos értékesítés sajátosságai 
  • Felkészülés és előkészületek még az ügyfél hívása előtt
  • A beszélgetés körülményeinek megteremtése, ráhangolódás
  • A terméket/szolgáltatást értékesítő telefonbeszélgetés szerkezete és tartalma
  • Ellenvetések kezelése és döntéshozatal támogatása – további teendők
  • Ügyfélközpontú, vevő centrikus hasznok, érvek közvetítése
  • Udvarias lezárás vagy továbblépés
  • „Teszt” kérdés(ek) – a vásárló nyitottságának feltérképezésére
  • Hatáskeltés – elérni, hogy a vevőt érdekelje az ajánlat, nyitott legyen a megkeresést fogadni, legyen partner a beszélgetésben (akár gerillamarketing eszközökkel)
  • Az ügyfél felértékelése
  • Bevezetés: üdvözlés, bemutatkozás, saját személyünk pozícionálása
  • Meglepő és meghökkentő kifejezések és gondolatok az ügyfél érdeklődésének kiváltására
  • Beszédtechnika a hatásosság és a jól érthetőség érdekében

Kompetenciák és ismeretek, amelyekben fejlődnek a résztvevők:

  • Gerillamarketing ismeretek, kifejezések és hatásmechanizmusuk
  • Vásárló szempontú hatékony üzenetek megfogalmazása
  • Érvelő és meggyőző képesség
  • A mondanivaló tömör, lényegre törő megfogalmazása
  • Hatásos és hatékony üzenetek közvetítése
  • Ellenvetés kezelés és zárási technikák ismerete

A fejlesztés javasolt tartama:

  • 2 tréningnap