A sikeres karrier kulcsa

A kiegyensúlyozott tárgyalásvezetés – értékesítés fejlesztési tréning

A tréning fő üzenete:

  • Az ügyfeleknek a tárgyalási beszélgetés során is meghatározott igényeik vannak. Fontos számukra, hogy a tárgyalás kellemes légkörű és szakértői egyaránt legyen.
  • A tárgyaláson belüli ügyfélelvárásoknak is megfelelve érdemes a beszélgetés során figyelni a kapcsolat/tárgykör viszonyára, a haladás tempójára. A kiegyensúlyozott tárgyalásvezetéssel elérjük, hogy az ügyfél komfortosan érzi magát a tárgyalás során és a jó kapcsolat mellett pontosan követhető lesz az érvrendszerünk, amit megoldásként kínálunk számára.

Akik részére ajánljuk:

  • Pénzintézetek, szolgáltató, értékesítő munkatársai
  • Értékesítő hálózatok, márkakereskedések szaktanácsadói  
  • Területi értékesítési képviselők
  • Értékesítési vezetők

Tárgykörök, amivel a tréningen foglalkozunk:

  • A kiegyensúlyozott, ügyfélközpontú tárgyalás gondolatának filozófiája
  • A tárgyalás célrendszere
  • A folyamatcélok a tárgyalás egyes szakaszainak eredményes teljesítésért
  • A végcélok, amit el akarok érni a tárgyalás során
  • A „Ki mit akar?” – módszer.
    • Hogyan tudunk előbbre jutni?
    • Mit akarok én?
    • Mit akar az ügyfél?
    • A hibás tanácsadói célkitűzések – kerülendő veszélyeik
  • A partneri testbeszéd üzeneteinek dekódolása
  • A tanácsadói önpozicionálás szerepe a tárgyalás egyes fázisaiban
  • A 4 utas tárgyalási modell – a kiegyensúlyozott tárgyalásvezetés logikája
  • A tárgyalás tempójának alakítása az ügyfél számára
  • A tárgyalás irányítása – kapcsolat és téma ügyfélhez történő alakítása
  • A 4 utas tárgyalási modell illesztése az értékesítés valamennyi folyamateleméhez   


Kompetenciák és ismeretek, amelyekben fejlődnek a résztvevők:

  • Ügyfélközpontúság
  • Értő figyelem
  • Testbeszéd
  • A céltudatos tárgyalásvezetés
  • Érvelés, meggyőzőképesség

A fejlesztés javasolt tartama:

  • 2 tréningnap