A sikeres karrier kulcsa

Áruházi, márkakereskedési – értékesítés fejlesztési tréning

A tréning fő üzenete:

  • A versenytársak sokasága a megnöveledett vásárlói igények miatt, méginkább igazzá vált, hogy a vevő a „Király”. A korábbiaknál, még magasabb szintű vásárlóközpontú szemléletre, profeszionális termék/szolgáltatás ismeretre és az eladástechnikai módszerek tudatos alkalmazására van szükségünk, hogy „Őfelségét” meggyőzzük és tőlünk vásároljon.

Akik részére ajánljuk:

  • Értékesítési hálózatok, áruházláncok, kiskereskedelmi áruházak tanácsadói
  • Termék és szolgáltatás értékesítő szakemberek 
  • Márkakereskedések és szaküzletek szaktanácsadói
  • Áruház és szakkereskedések értékesítés vezetői

Tárgykörök, amivel a tréningen foglalkozunk:

  • Az eladói/értékesítői szerep és változása a tanácsadói értékesítővé
  • A mai vásárlói magatartás sajátosságai és ennek történő megfelelés készségei
  • A proaktív értékesítés szemléletének és gyakorlatának erősítése
  • A tanácsadói, eladási folyamat elemei
    • Felkészülés a napi aktualitásokra, változásokra, akciókra
    • A vevő bizalomkeltő fogadása a tanácsadó szerepének önpozicionálása
    • A vásárló proaktív megszólítása (Figyelem Felkeltő Gondolatok a vásárló semleges, távolságtartó vagy passzív magatartása esetén)
    • A vásárlói igény felismerése, feltárása, felkeltése
    • A vevő számára megoldást jelentő termék/szolgáltatás bemutatása,-
    • Racionális (érvelés) vagy érzelmi úton történő meggyőzése
    • A vásárló ellenvetéseinek (ellenérv, kifogás) megválaszolásának módjai
    • A többletértékesítés, mint a vásárlói elégedettség növelése
    • A vásárlói döntéshozatal támogatásának eszközei
    • A visszatérésre ösztönző és a további kapcsolat személyes elemei 
  • A visszatérő vásárlók megbecsülésének és a velük történő kapcsolattartás módjai                     

Kompetenciák és ismeretek, amelyekben fejlődnek a résztvevők:

  • Vevőközpontú értékesítési szemlélet és gyakorlat
  • Proaktív kapcsolatépítési és eladási technikák
  • Szükségletorientált igényfelmérés, információgyűjtés, kérdezéstechnika
  • Érvelő és meggyőző képesség
  • Vásárlói ellenvetések és árkedvezmény kérések kezelése
  • Többletértékesítés (egyéb kapcsolódó kiegészítő termék, szolgáltatás eladása)
  • A személyes kapcsolat erősítése a vásárlókkal

A fejlesztés javasolt tartama:

  • 2 tréningnap